-
Ochrona danych osobowych
Tu znajdą Państwo informacje Informacje, w jaki sposób chronimy i przetwarzamy Państwa dane osobowe
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie)
Bank Spółdzielczy w Jaworze informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jaworze z siedzibą w Jaworze, ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000111618, NIP 6950002761, REGON 000509904, telefon: 78 870 28 34, email:
Oznacza to, że Bank odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami o ochronie danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: RODO) i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych podczas przetwarzania.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA DANYCH OSOBOWYCH
Wojciech Iwanow,
Inspektor Ochrony Danych
Bank Spółdzielczy w Jaworze, ul. Wrocławska 2
59-400 Jawor
Klauzule informacyjne – Dotyczące kontrahentów Banku
Link - Klauzaula informacyjna dla kontrahenta
Klauzule informacyjne – Dotyczące klientów i innych osób, których dane przetwarza w związku z czynnościami bankowymi:
Klauzula informacyjna dla Posiadacza rachunku lub Kredytobiorcy
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych na profilu Facebook
Klauzula Informacyjna dotycząca monitoringu obiektu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla poręczyciela
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla spadkobiorców
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla współmałżonka
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla reprezentanta, pełnomocnika
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla użytkownika karty
Klauzula Biura Informacji Kredytowej
Zasady realizacji praw wynikających z RODO
Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta i innych osób, których dane dotyczą,
w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Jaworze
Każda osoba fizyczna, której dane przetwarza Bank Spółdzielczy w Jaworze jest uprawniona do złożenia
wniosku w zakresie obsługi praw wynikających z Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
(Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) (dalej
RODO), a Bank zobowiązany jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:
Wniosek może być zgłoszony do Banku w każdej chwili.
Bank rozpatruje wniosek złożony przez daną osobę lub osobę działającą w jego imieniu:
- niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, licząc od dnia otrzymania żądania,
- w przypadku, gdy żądanie lub liczba żądań ma skomplikowany charakter, termin udzielenia
odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne dwa miesiące; w terminie miesiąca od otrzymania
żądania Bank poinformuje osobę, która złożyła wniosek listownie o przedłużeniu terminu, z
podaniem przyczyn opóźnienia, - w przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem, Bank niezwłocznie – najpóźniej w ciągu
miesiąca od otrzymania żądania, poinformuje klienta o powodach nieodjęcia działań oraz
możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony
prawnej przed sądem. - W przypadku wniosków dotyczących przetwarzania danych monitoringu wizyjnego Bank może nie
być w stanie zidentyfikować Pani/Pana osoby, na podstawie danych zawartych we wniosku. W
takim przypadkach na podstawie art. 11 RODO nie będzie w stanie realizować prawidłowo
Pani/Pan praw, o ile Pani/Pan nie dostarczy dodatkowych informacji pozwalających na Bankowi na
prawidłową identyfikację na nagraniu monitoringu. - Wniosek może być złożony z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Bank. Formularz
wniosku dostępny jest na stronie internetowej Banku, w dedykowanej zakładce RODO (bsjawor.
pl/rodo) lub w Placówkach sprzedażowych Banku, a także w Centrali Banku w Sekretariacie.
Wniosek powinien zawierać dane adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania. - Wniosek może być złożony w każdym Oddziale Banku lub Centrali Banku w Sekretariacie lub
przesłany drogą pocztową lub poprzez pocztę elektroniczną. - Bank może przed rozpatrzeniem wniosku zwrócić się do osoby składającej wniosek o podanie
dodatkowych informacji umożliwiających Bankowi ustalenie tożsamości wnioskodawcy. - Bieg terminu rozpatrywania wniosku rozpoczyna się od dnia otrzymania przez Bank wniosku.
- Osoby będące klientami Banku są uprawnione do złożenia reklamacji w przypadku niedotrzymania
terminu udzielenia odpowiedzi przez Bank. Informacja o trybie zgłaszania reklamacji dostępna jest
na stronie internetowej Banku - Bank udziela odpowiedzi na wniosek na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub drogą elektroniczną na żądanie osoby wnioskującej.
- Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie wniosku
- W przypadku, gdy klient składa wniosek w charakterze ubezpieczonego / ubezpieczającego / uprawnionego / uposażonego w umowie ubezpieczenia zawartej za pośrednictwem Banku z zakładem ubezpieczeń z nim współpracującym (dotyczy realizacji praw klienta, którego dane zostały powierzone do przetwarzania Bankowi przez zakład ubezpieczeń będący ich administratorem), Bank informuje zakład ubezpieczeń o złożonym żądaniu realizacji praw klienta w zakresie danych osobowych, przekazując zakładowi ubezpieczeń wniosek. Odpowiedź na wniosek klienta jest w tym przypadku udzielana bezpośrednio przez zakład ubezpieczeń lub przez Bank w terminie i w sposób uprzednio uzgodniony z zakładem ubezpieczeń.
- Właściwym dla Banku organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt Bankiem z pracownikiem Oddziału lub z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta i innych osób, których dane dotyczą, w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Jaworze.
Wniosek dot. realizacji praw osoby, której dane są przetwarzane w Banku