Kariera
Jesteśmy nowoczesnym Bankiem Spółdzielczym działającym na terenie woj. dolnośląskiego. Wspieramy rozwój lokalnych inicjatyw społecznych i lokalną przedsiębiorczość. W naszej ofercie można znaleźć produkty dla każdego rodzaju Klienta, również dla Młodzieży 13+. W Banku Spółdzielczym w Jaworze dbamy o najwyższą jakość obsługi, budowanie długotrwałej relacji i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb – bo zawsze liczy się dla nas Człowiek! Sprawność decyzyjną zapewnia łatwy i szybki dostęp do Zarządu Banku, co ma znaczący wpływ w sytuacjach niestandardowych i wymagających indywidualnego podejścia do tematu.
Otoczenie gospodarcze stawia przed nami ciągłe wyzwania i konieczność wprowadzania szybkich zmian, dlatego potrzebujemy zespołu ludzi o otwartych umysłach i gotowości do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Nasi pracownicy mogą rozwijać się w wybranym przez siebie tempie i obszarze biznesowym Banku, pracując zarówno w strukturze Centrali jak i 5 Oddziałach.
CV prosimy wysyłać na adres e-mail:
W przypadku pytań prosimy o kontakt z sekretariatem pod numerem telefonu: +48 76 870 28 34 wew. 3
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Kierownik Oddziału Banku w Strzegomiu
Miejsce pracy: Strzegom
Kogo szukamy?
- wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientami oraz współpracownikami,
- znajomość produktów bankowych,
- wysoka kultura osobista, dokładność i odpowiedzialność,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- nastawienie na realizację celów biznesowych,
- umiejętność pracy zespołowej i efektywnej organizacji pracy.
Zakres obowiązków
- zarządzanie pracą zespołu doradców i rozwijanie jego potencjału,
- realizacja celów biznesowych i wskaźników sprzedaży,
- budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o najwyższy standard obsługi,
- rozwijanie lokalnych działań marketingowych i pozyskiwanie nowych Klientów,
- analiza wyników sprzedażowych oraz raportowanie do przełożonych,
- modelowanie oferty produktowej Banku oraz opracowywanie projektów nowych produktów i usług,
- współpraca z Zarządem w zakresie rozwoju Oddziału i realizacji Strategii Banku.
Wymagania
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość, zarządzanie),
- minimum 3-letnie doświadczenie w sektorze bankowym lub finansowym, w tym w zarządzaniu zespołem,
- proaktywne podejście do realizacji celów sprzedażowych,
- efektywna realizacja powierzonych obowiązków,
- wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- zdolności organizacyjne, komunikacyjne i przywódcze,
- odpowiedzialność, samodzielność i orientacja na wyniki,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- znajomość pakietu MS Office,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i relacyjne podejście do klienta,
- samodzielność i umiejętność współpracy w zespole,
- wiedza i umiejętności w zakresie analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej firm,
- doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów biznesowych.
Mile widziane
- znajomość specyfiki lokalnego rynku przedsiębiorców,
- doświadczenie we współpracy z sektorem MŚP, spółdzielniami i wspólnotami mieszkaniowymi.
Oferujemy
- szkolenia z zagadnień obsługi Klientów biznesowych,
- stabilną pracę w Banku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- atrakcyjny pakiet premiowy uzależniony od wyników,
- szereg świadczeń socjalnych i benefitów pracowniczych,
- inwestowanie w rozwój zawodowy poprzez szkolenia i programy rozwojowe,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju kariery w bankowości.
Proces rekrutacji
Rekrutacja będzie trzyetapowa:
- rozmowa telefoniczna – kontakt w celu wstępnej weryfikacji kwalifikacji i doświadczenia,
- spotkanie rekrutacyjne – online lub osobiste,
- zadanie praktyczne – przedstawione podczas spotkania po drugim etapie.
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 30.09.2025 r.
Zgłoszenia
Prosimy o przesyłanie zgłoszenia oraz CV na adres e-mail:
W temacie wiadomości prosimy wpisać: Kierownik Oddziału – Strzegom