Skip to main content
  • Aktualności
  • UWAGA! Ważna Informacja dla Klientów posiadających eBankNet

UWAGA! Ważna Informacja dla Klientów posiadających eBankNet

01-12-2022

 

Od 01 grudnia 2022 roku Bank Spółdzielczy w Jaworze zmienia sposób blokowania oraz odblokowywania dostępu do usługi eBankNet tj. konta internetowego.

 

Możliwe będą dwa sposoby dokonania blokady lub odblokowania konta internetowego w ramach eBankNet:

  1. Telefonicznie w każdym oddziale Banku prowadzącym rachunek– jeżeli Klient będzie korzystał z Telefonicznej usługi na hasło, która uruchomiona zostanie po złożeniu dyspozycji i ustaleniu hasła dostępu do konta w Oddziale Banku – usługa płatna 5 zł;

 

  1. Osobiście w każdym Oddziale Banku – jeżeli Klient nie będzie korzystał z telefoniczna usługi na hasło w ramach bankowości telefonicznej – usługa bezpłatna

Wykaz Oddziałów:

Jawor, Wrocławska 2, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 76/870 28 34

Męcinka 10, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00, tel. 76/871 18 15

Mściwojów 40a, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00, tel. 76/872 85 25

Bolków, Rynek 1, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 75/741 33 22

Strzegom, Rynek 38, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 74/855 03 17

Paszowice 260 tel. 76/870 17 82, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

 

Zmiany te spowodowane są koniecznością ochrony Państwa danych i zwiększenia bezpieczeństwa informacji na temat Państwa rachunków oraz zgromadzonych na nich środków pieniężnych. Bank każdorazowo odmówi udzielenia informacji lub wykonania czynności odblokowania/blokowania jeżeli podane przez Posiadacza rachunku dane są niezgodne z zapisami we wniosku o usługę bankowości telefonicznej.

 

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj