Od 01 grudnia 2022 roku Bank Spółdzielczy w Jaworze zmienia sposób blokowania oraz odblokowywania dostępu do usługi eBankNet tj. konta internetowego.
Możliwe będą dwa sposoby dokonania blokady lub odblokowania konta internetowego w ramach eBankNet:
Telefonicznie w każdym oddziale Banku prowadzącym rachunek– jeżeli Klient będzie korzystał z Telefonicznej usługi na hasło, która uruchomiona zostanie po złożeniu dyspozycji i ustaleniu hasła dostępu do konta w Oddziale Banku – usługa płatna 5 zł;
Osobiście w każdym Oddziale Banku – jeżeli Klient nie będzie korzystał z telefoniczna usługi na hasło w ramach bankowości telefonicznej – usługa bezpłatna
Wykaz Oddziałów:
Jawor, Wrocławska 2, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 76/870 28 34
Męcinka 10, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00, tel. 76/871 18 15
Mściwojów 40a, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00, tel. 76/872 85 25
Bolków, Rynek 1, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 75/741 33 22
Strzegom, Rynek 38, poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30, tel. 74/855 03 17
Paszowice 260 tel. 76/870 17 82, poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00
Zmiany te spowodowane są koniecznością ochrony Państwa danych i zwiększenia bezpieczeństwa informacji na temat Państwa rachunków oraz zgromadzonych na nich środków pieniężnych. Bank każdorazowo odmówi udzielenia informacji lub wykonania czynności odblokowania/blokowania jeżeli podane przez Posiadacza rachunku dane są niezgodne z zapisami we wniosku o usługę bankowości telefonicznej.