Skip to main content
  • eBankNet

    eBankNet

    System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie pozostałych usług takich jak karty płatnicze.

    Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:

    • złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
    • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
    • hasła do systemu mogą być przesyłane w formie SMS. Alternatywą wobec SMS-ów jest potwierdzenie w darmowej aplikacji BS Jawor

    Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu eBankNet

    System bankowości internetowej https://ebank.bsjawor.pl umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków. Funkcje systemu pozwalają na:

    1. w zakresie rachunków bankowych:

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących za ostatni rok
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji

    2. w zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych
    • wykonywanie przelewów do ZUS
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych
    • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych
    • listę złożonych przelewów

    3. w zakresie listy odbiorców:

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy
    • listę zdefiniowanych odbiorców

    4. zmianę hasła

    5. otrzymywanie Powiadomień SMS

    System EBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).

    W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    Pierwsze logowanie eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze

    Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://ebank.bsjawor.pl

    • w polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku Spółdzielczego w Jaworze, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu,
    • na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło
    • pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    W związku z wejściem dyrektywy PSD2 system bankowości elektronicznej będzie wymuszał zmianę hasła co 90 dni. W przypadku pojawienia się komunikatu o potrzebie zmiany hasła należy zastosować się do zaleceń systemu.

    Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę Państwa bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania należy chronić przed dostępem osób trzecich.

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze

    • loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsjawor.pl,
    • nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku,
    • nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym,
    • sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://,
    • sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki,
    • zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu Nie przechowuj hasła razem z loginem,
    • zmieniaj regularnie hasło,
    • unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania,
    • hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny,
    • nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu,
    • nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe,
    • wprowadź limity transakcyjne i limity loginu,
    • nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • system nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod),
    • przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła,
      Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji BS Jawor,
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji,
    • Odblokowania można dokonać za pomocą usługi "Telefoniczna usługa na hasło"* dzwoniąc na numer telefonu naszego oddziału lub osobiście w najbliższym oddziale (Jawor tel: 76 870 28 34, Bolków tel: 75 741 33 22, Strzegom tel: 74 855 03 17, Męcinka tel: 76 871 18 15, Mściwojów tel: 76 872 85 25)

      * Telefoniczna usługa na hasło, świadczona za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z Pracownikiem Banku, umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku oraz odblokowywania i zablokowywania dostępu do usługi eBankNet. Usługa płatna według aktualnej Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych Banku Spółdzielczego w Jaworze.
    W przypadku zablokowania

    W przypadku zablokowania eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze

    W przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania za pomocą usługi "Telefoniczna usługa na hasło"* dzwoniąc na numer telefonu naszego oddziału lub osobiście w najbliższym oddziale (Jawor tel: 76 870 28 34, Bolków tel: 75 741 33 22, Strzegom tel: 74 855 03 17, Męcinka tel: 76 871 18 15, Mściwojów tel: 76 872 85 25)

    * Telefoniczna usługa na hasło, świadczona za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z Pracownikiem Banku, umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku oraz odblokowywania i zablokowywania dostępu do usługi eBankNet. Usługa płatna według aktualnej Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych Banku Spółdzielczego w Jaworze.

    Napisz do nas

    Centrala Banku Spółdzielczego w Jaworze

    ul. Wrocławska 2
    59 – 400 Jawor

    Godziny pracy:
    poniedziałek-piątek 7:20 - 15:20

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 28 34

    Oddział w Jaworze

    ul. Wrocławska 2
    59-400 Jawor

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 28 34

    Oddział w Mściwojowie

    Mściwojów 40A
    59-407 Mściwojów

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 872 85 25

    Oddział w Bolkowie

    Rynek 32
    59-420 Bolków

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 75 741 33 22

    Oddział w Strzegomiu

    Rynek 38
    58-150 Strzegom

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 74 855 03 17

    Oddział w Męcince

    Męcinka 10
    59-424 Męcinka

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 871 18 15

    Punkt Kasowy w Paszowicach

    Paszowice 260
    59-411 Paszowice

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 17 82

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj