-
eBankNet
System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie pozostałych usług takich jak karty płatnicze.
Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:
- złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
- zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
- hasła do systemu mogą być przesyłane w formie SMS. Alternatywą wobec SMS-ów jest potwierdzenie w darmowej aplikacji BS Jawor
Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu eBankNet
System bankowości internetowej https://ebank.bsjawor.pl umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków. Funkcje systemu pozwalają na:
1. w zakresie rachunków bankowych:
- sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących
- sprawdzanie historii rachunków bieżących za ostatni rok
- sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji
2. w zakresie przelewów:
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych
- wykonywanie przelewów do ZUS
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych
- zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych
- listę złożonych przelewów
3. w zakresie listy odbiorców:
- dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy
- listę zdefiniowanych odbiorców
4. zmianę hasła
5. otrzymywanie Powiadomień SMS
System EBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).
W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.
Przydatne informacje
Pierwsze logowanie eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze
Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę: https://ebank.bsjawor.pl
- w polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku Spółdzielczego w Jaworze, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu,
- na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło
- pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
W związku z wejściem dyrektywy PSD2 system bankowości elektronicznej będzie wymuszał zmianę hasła co 90 dni. W przypadku pojawienia się komunikatu o potrzebie zmiany hasła należy zastosować się do zaleceń systemu.
Zastosowane mechanizmy mają na celu poprawę Państwa bezpieczeństwa podczas korzystania z bankowości elektronicznej. Hasła logowania należy chronić przed dostępem osób trzecich.
Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze
- loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsjawor.pl,
- nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku,
- nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym,
- sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://,
- sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki,
- zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu Nie przechowuj hasła razem z loginem,
- zmieniaj regularnie hasło,
- unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania,
- hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny,
- nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu,
- nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe,
- wprowadź limity transakcyjne i limity loginu,
- nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- system nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod),
- przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła,
Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji BS Jawor, - 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji,
- Odblokowania można dokonać za pomocą usługi "Telefoniczna usługa na hasło"* dzwoniąc na numer telefonu naszego oddziału lub osobiście w najbliższym oddziale (Jawor tel: 76 870 28 34, Bolków tel: 75 741 33 22, Strzegom tel: 74 855 03 17, Męcinka tel: 76 871 18 15, Mściwojów tel: 76 872 85 25)
* Telefoniczna usługa na hasło, świadczona za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z Pracownikiem Banku, umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku oraz odblokowywania i zablokowywania dostępu do usługi eBankNet. Usługa płatna według aktualnej Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych Banku Spółdzielczego w Jaworze.
- Zasady bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej - KNF
- Instrukcja użytkownika eBankNet
- Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D-Secure obowiązujące od 01.07.2023
W przypadku zablokowania eBankNet Bank Spółdzielczy w Jaworze
W przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania za pomocą usługi "Telefoniczna usługa na hasło"* dzwoniąc na numer telefonu naszego oddziału lub osobiście w najbliższym oddziale (Jawor tel: 76 870 28 34, Bolków tel: 75 741 33 22, Strzegom tel: 74 855 03 17, Męcinka tel: 76 871 18 15, Mściwojów tel: 76 872 85 25)
* Telefoniczna usługa na hasło, świadczona za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z Pracownikiem Banku, umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku oraz odblokowywania i zablokowywania dostępu do usługi eBankNet. Usługa płatna według aktualnej Taryfy opłat i prowizji bankowych dla Klientów Indywidualnych Banku Spółdzielczego w Jaworze.