Skip to main content
  • Blik

    Blik

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku

    Przydatne informacje

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Jaworze lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay,
    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w oddziale Banku Banku Spółdzielczego w Jaworze.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    1 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w sklepach

    1 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w Internecie

    1 000 zł

    10 000 zł

    Jak aktywować BLIKA?

    Zarejestruj/zaloguj się do portalu KartoSFERA.

    1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay,
    2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store,
    3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji,
    4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej",
    5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane, z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    6. Wybierz ikonkę BLIK,
    7. Zacznij korzystać z BLIKA.

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

    Centrala Banku Spółdzielczego w Jaworze

    ul. Wrocławska 2
    59 – 400 Jawor

    Godziny pracy:
    poniedziałek-piątek 7:20 - 15:20

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 28 34

    Oddział w Jaworze

    ul. Wrocławska 2
    59-400 Jawor

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 28 34

    Oddział w Mściwojowie

    Mściwojów 40A
    59-407 Mściwojów

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 872 85 25

    Oddział w Bolkowie

    Rynek 32
    59-420 Bolków

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 75 741 33 22

    Oddział w Strzegomiu

    Rynek 38
    58-150 Strzegom

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:30

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 74 855 03 17

    Oddział w Męcince

    Męcinka 10
    59-424 Męcinka

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 871 18 15

    Punkt Kasowy w Paszowicach

    Paszowice 260
    59-411 Paszowice

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek, środa, piątek 7:30 - 15:00

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 76 870 17 82

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj