-
Karta debetowa VISA oraz MasterCard
Karty VISA oraz MasterCard są międzynarodowymi kartami płatniczymi umożliwiającymi ich użytkownikom dokonywanie transakcji w kraju i za granicą. Przeznaczone są dla posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych ROR.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Wypełnienie formularza zajmie Ci parę minut
- Prosimy o wypełnienie formularza Wniosek/Umowa (drukowanymi literami),
- Prosimy o wydrukowanie i podpisanie formularza zgodnie z kartą wzorów podpisów złożoną w Banku,
- Powyższe dokumenty wypełnione i podpisane, prosimy o zamknięcie i zabezpieczenie w kopercie, bez możliwości dostępu osób trzecich,
- Kopertę prosimy dostarczyć do Oddziału Banku osobiście lub przez inną osobę (jeśli o pomoc prosisz bliskich). Obecność Użytkownika karty nie jest wymagana przy składaniu wniosku o wydanie karty,
- Po prawidłowej weryfikacji, zamówimy dla Ciebie kartę do konta lub aktywujemy usługę eBankNet,
- Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku, Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę.
Kod PIN oraz karta przesyłane są w odrębnej korespondencji,
W przypadku gdy w terminie, o którym mowa w ust. 1, Użytkownik karty:
- nie otrzyma koperty z kodem PIN lub kartą,
- stwierdzi uszkodzenie koperty umożliwiające odczytanie kodu PIN bądź danych zamieszczonych na karcie przez inne osoby,
- lstwierdzi, że kod PIN jest nieczytelny bądź dane zamieszczone na karcie są błędne,
powinien niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku prowadzącą rachunek ( zachęcamy do kontaktu telefonicznego), która wystąpi o wygenerowanie nowego kodu PIN do karty lub zleci wyprodukowanie nowej karty bądź samodzielnie ustanowić kod PIN w portalu kartowym.
UWAGA! Wysłana przez Bank karta jest nieaktywna. Kartę można aktywować:
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00;
- za pośrednictwem portalu kartowego;
- osobiście w najbliższym Oddziale Banku.
Stwierdzenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia karty, jak również nieuprawnionego dostępu do karty Posiadacz rachunku/Użytkownik karty niezwłocznie zgłoś w jeden z niżej podanych sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50
- osobiście w najbliższym Oddziale Banku.
- za pośrednictwem portalu kartowego;
- za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828