eCorpoNet

  • eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze.

    Funkcje systemu:

    W zakresie rachunków w złotych:

    • lista dostępnych rachunków bankowych,
    • szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
    • bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
    • wyciągi bankowe z rachunku,
    • wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
    • eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
    • eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta,

    W zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
    • wykonywanie przelewów zagranicznych, wykonywanie przelewów wewnętrznych,
    • import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • lista przelewów,
    • eksport aktualnych statusów przelewów,
    • akceptowanie przelewu,
    • akceptowanie zbiorcze,
    • akceptowanie pojedyncze,
    • wycofanie akceptów,
    • przekazanie przelewu do realizacji,
    • usuwanie przelewów,
    • archiwum przelewów,
    • raporty z przelewów,

    W zakresie obsługi bazy kontrahentów:

    • dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
    • lista kontrahentów,
    • import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
    • zmianę hasła.

    Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu. Do uruchomienia aplikacji wymagane jest zainstalowanie środowiska Java JRE, czyli Java Runtime Environment (JRE) w wersji 1.8 oraz konfiguracja sprzętowo-programowa komputera opisana poniżej. Dodatkowo zalecana rożdzielczościa monitora jest próg minimalny wynoszący: 1024x768.

    Ostrzezenie!
    Poprawna obsługa podpisu kwalifikowanego (jedna z metod autoryzacji) jest obecnie dostępna tylko w architekturze Windows. W innych systemach operacyjnych modelu Linux i Mac OS X nie jest ona obecnie możliwa. W celu poprawnej współpracy z systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego następujące wymagania:

    Windows:

    • system Winows 10, 8.x, 7 SP1, Server 2008 SP2 i 2008 R2 SP1 (wersja 64-bitowa) Server 2012 (wersja 64-bitowa) i 2012 R2 (wersja 64-bitowa);
    • dostęp do sieci Internet;
    • Miejsce na dysku: 124 MB;
    • RAM: 128 MB;
    • Przegladarki: Internet Explorer 8.0 i wersje nowsze, Firefox 42 i wersje nowsze, Opera 27 i wersje nowsze, Chrome wersja 45 i nowsza;
    • opcjonalnie - czytnik elektronicznego podpisu kwalifikowanego.

    Linux:

    • Oracle Linux 5.5+, 6.x (wersja 32-bitowa), 6.x (wersja 64-bitowa), 7.x (wersja 64-bitowa);
    • Red Hat Enterprise Linux 5.5+, 6.x (wersja 32-bitowa), 6.x (wersja 64-bitowa), Linux 7.x (wersja 64-bitowa);
    • Suse Linux Enterprise Server 10 SP2, 11.x, 12.x;
    • Ubuntu Linux 10.04 i wersje nowsze;
    • Przegladarki: Firefox 42 i wersje nowsze, Opera 27 i wersje nowsze, Chrome wersja 45 i nowsza

    Mac OS X:

    • Mac oparty na Intelu, z systemem Mac OS X 10.7.3+, 10.8.3+, 10.9+
    • Uprawnienia administratora do instalacji;
    • Przegladarki 64-bitowe: Firefox 42 i wersje nowsze, Opera 27 i wersje nowsze, Chrome wersja 45 i nowsza.
  • W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.

    Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło. Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    • loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bs-jawor.pl,
    • nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku,
    • nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym,
    • sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://,
    • sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki,
    • zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu Nie przechowuj hasła razem z loginem,
    • zmieniaj regularnie hasło,
    • unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania,
    • hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny,
    • nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu,
    • nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe,
    • wprowadź limity transakcyjne i limity loginu,
    • nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • system nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod),
    • przy logowaniu system wymaga dwuetapowej autoryzacji:
      Etap 1: podanie loginu użytkownika i ustalonego przez siebie hasła,
      Etap 2: wpisanie hasła przesłanego za pomocą SMS (smsKod)/potwierdzenie w aplikacji BS Jawor,
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego (smsKod) blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji,
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 76 870 28 34, bądź osobiście w Banku.
  • Wniosek e-CorpoNet

    Dyspozycja zablokowania dostępu/usunięcia użytkowanika do rachunków eCorpoNet

    Protokół odbioru identyfikatora i listy haseł jednorazowych eCorpoNet

    Odzyskanie/odblokowanie dostępu do rachunków w systemie e-CorpoNet

    Zakres usług e-CorpoNet

    Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej - KNF

    Instrukcja użytkownika e-CorpoNet

  • Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numer tel. 76 870 28 34. Odblokować się możesz składając odpowiedni druk w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jaworze.