Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo pragniemy poinformować o planowanych zmianach w metodach szyfrowania podczas logowania do bankowości elektronicznej eBankNet oraz eCorpoNet.
Posiadanie na swoich urządzeniach (komputer, laptop, tablet, smartphone) niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox 40, Chrome 40, itp.) będzie skutkowało brakiem możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej eBankNet oraz eCorpoNet.
Niewspieranie oznacza, że producent (systemów oraz przeglądarek internetowych) nie aktualizuje informacji o najnowszych sposobach zabezpieczania starszych wersji systemu lub przeglądarki na Państwa urządzeniach.
Dlatego, ze względów bezpieczeństwa korzystanie z bankowości elektronicznej będzie możliwe jedynie w przypadku posiadania lub zaktualizowania systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej do najnowszej udostępnionej przez producenta wersji na Państwa urządzeniach (komputer, laptop, tablet, smartphone).
Zalecamy korzystanie z oprogramowania antywirusowego pochodzącego z legalnego źródła!
W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt z Bankiem.