Platforma Publikator
Platforma Publikator umożliwia przesyłanie i przechowywanie Twojej korespondencji bankowej oraz dokumentów w sposób trwały, bezpieczny i zawsze dostępny – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W trosce o prostą, płynną komunikację oraz o naszą wspólną troskę o środowisko, zdecydowaliśmy się wprowadzić to innowacyjne rozwiązanie.
Z przyjemnością informujemy, że aż 65% naszych klientów już wyraziło zgodę na korzystanie z Publikatora – dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że razem dbamy o planetę!
Dlaczego warto? Oto kilka powodów:
- Koniec z niedostarczeniem listów - Często listy mogą nie trafić do skrzynki lub opóźniać się. Z Publikatorem masz pewność, że wszystkie dokumenty są dostępne od razu, gdy tylko ich potrzebujesz.
- Zero grubych kopert z regulaminami - zapomnij o ciężkich kopertach, które często zajmują miejsce i mogą być trudne do odnalezienia. Teraz wszystkie dokumenty znajdziesz w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
- Prostota i trwałość -dzięki Publikatorowi Twoja dokumentacja jest zawsze uporządkowana, bezpiecznie przechowywana i dostępna online. Niezależnie od miejsca i czasu, masz do niej błyskawiczny dostęp.
- Ochrona środowiska - korzystając z elektronicznej korespondencji, oszczędzasz papier i przyczyniasz się do ochrony środowiska. Razem możemy zmniejszyć ilość odpadów i dbać o naszą planetę.
Nie zwlekaj – dołącz do reszty klientów korzystających z Publikatora i przekonaj się, jak łatwo możesz zarządzać swoją korespondencją bankową, jednocześnie dbając o środowisko.
Wniosek o zmianę sposobu dostarczania korespondencji bankowej znajdziesz TUTAJ oraz w naszych Oddziałach!
Czekamy na Ciebie!
Poniżej znajdziesz informacje jak zalogować się i korzystać z Platformy Publikator
System Publikator pozwala klientom samodzielnie tworzyć login i hasło podczas pierwszego logowania lub resetowania dostępu.
Warunkiem jest posiadanie aktualnego numeru telefonu podanego w systemie bankowym.
Proces pierwszego logowania lub resetowania hasła:
- Wybór opcji na ekranie logowania:
- Nowy klient – wybiera „Pierwsze logowanie”, aby ustawić login i hasło.
( Istniejący klient – wpisuje login i hasło )
- Weryfikacja użytkownika:
- Wprowadzenie numeru PESEL.
- Wypełnienie CAPTCHA.
- Kliknięcie „Wyślij kod” – system wysyła SMS z kodem zabezpieczającym.
- Potwierdzenie kodu:
- Wpisanie otrzymanego kodu SMS.
- Kliknięcie „Zaloguj”.
- Ustawienie danych logowania:
- Zdefiniowanie własnego loginu i hasła.
- Zapamiętanie danych i zatwierdzenie przyciskiem „Aktywuj dostęp”.
Po zakończeniu procesu logowanie odbywa się standardowo za pomocą loginu,
hasła i jednorazowego kodu SMS wysyłanego przy każdej próbie logowania.
Ekran menu wraz z otrzymanymi dokumentami i publikacjami:
Dokumenty prywatne - tu znajdziesz swoje dokumenty np. roczne zestawienie opłat
Dokumenty publiczne - tu znajdziesz np. aktualną taryfę opłat i prowizji bankowych
Ustawienia - tu możesz zmienić swoje hasło
Nie zapomnij się na końcu wylogować