Z satysfakcją informujemy, że udostępniamy dla naszych Klientów nowoczesną aplikacje BS Jawor. To również wygodna alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. BS Jawor posiada następujące usługi:
BS Jawor to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej. To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.
Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.
BS Jawor jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (6.0 lub wyższy). Warunkiem działania aplikacji jest dostęp do Internetu. BS Jawor można pobrać za darmo ze sklepu internetowego Google Play.
W bankowości elektronicznej w zakładce Mój Profil wybierz: Mobilna autoryzacja.
Warto zanotować na kartce numer parujący, będzie potrzebny w kolejnych krokach. Pobierz aplikację mobilną z Google Play.
UWAGA! Po trzykrotnym wprowadzeniu błędnego PIN-u aplikacja zostanie rozparowana - tak jak było to przed jej instalacją - a uwierzytelnianie będzie następowało poprzez SMS. W takim wypadku cały proces instalacji i parowania należy przeprowadzić ponownie.
aplikację można pobrać w e-sklepie Google Play i korzystać z niej za darmo
aplikacja jest bezpieczna w użytkowaniu i nie zależy od zasięgu telefonii GSM
idealna dla posiadaczy smartfona lub tableta, którzy chcą bankować mobilnie
- zalogujesz się do swojej bankowości internetowej – wystarczy dostęp do Internetu
- zyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy,
- uzyskasz informacje o swoich rachunkach, kartach, lokatach i kredytach,
- wygodnie potwierdzisz wszystkie operacje,
- sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły,
- szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny,
- stworzysz listę stałych adresatów przelewów,
- na jednym urządzeniu mobilnych możesz mieć kilka profili w zależności od liczby posiadanych kont.
- komunikacja między aplikacją a systemem naszego Banku jest szyfrowana,
- dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PIN-em, za pomocą odcisku palca,
- zatwierdzanie operacji dokonywane jest w za pomocą indywidualnego PIN-u,
- aplikacja jest chroniona przed próbami włamań – trzykrotne błędne podanie PIN-u powoduje jej rozparowanie i konieczność ponownego parowania z kontem,
- kwota dokonywanych transakcji jest ograniczona limitami ustalonymi przez Bank lub Klienta.
Copyright © Grupa BPS | 2022